top of page

Udeblivelse/For sent afbud


🤗Hej allesammen ☀️

Jeg håber i alle har en dejlig sommer og nyder det gode vejr med jeres dejlige hunde 🐶

Denne måned har desværre været præget af afbud i sidste øjeblik - kunder der ikke møder op eller kommer for sent…

Det må jeg slå fast - det er ikke acceptabelt.

Når en kunde kommer for sent eller melder for sent afbud hænger min dag ikke sammen, og det går ud over de næste kunder som faktisk møder op til tiden - og også skal have deres dag til at hænge sammen.

Man ville forhåbentligt heller ikke ringe til ens læge og sige at man lige er 10-20 min. Forsinket. 🥴

Samtidig med at jeg mister indtægt, ødelægger det også min forretning.

Min dag er i forvejen nøje planlagt uden nogen pauser eller lignende, så der er ikke plads til “Spild tid” med at vente.

Jeg er klar over at der kan opstå akutte situationer, hvilket jeg aldrig har skældt ud over når man ringer, men det er ikke disse situationer jeg mener. 👍

Pr. d.d. bliver det derfor gældende:

Afbud SKAL ske senest 24 timer før jeres aftalte tid. Ellers ville der være et gebyr på 500 kr.

Ved afbestilling senere end 3 timer før eller ved udeblivelse/kommer for sent - betales der gebyr på 100 %. Altså det beløb som det ville koste jer at få jeres hund ordnet.

Kommer man 10 min. For sent, kan man ikke forvente at jeres hund kan få sin behandling.

Gebyr indbetales på mp. Nr. 49018

Håber at i ville respektere min tid som jeg respektere jeres. Både ved aflevering og afhentning.

Holder vi alle hvad vi lover, er der ingen der bliver skuffede.

På forhånd tak & glæder mig til at se jer alle til tiden, så ingen frustrationer opstår.

Rigtig god aften og sommer til jer alle 🌻

Mange hilsener

Melanie

Hundesalon Cooper


bottom of page